Meeting

I know I should have got myself over you by now but there is a reason that I am holding on to you , your memories. There are reasons like.. Tumhay bhulana chahta hon to aisa lagta hay jaisay tum say bewafai kar raha hon aur may bewafa nahi tha... na hon.

sooraj ko dekho .. ajata hay na wapis ..may chah kar bhi tum say duur hona chahon par phir bhi wapis anay ka maan karta hay.. sochta hon keh .. tum phir say nazrain mujh say milao aur .. meray dil may utar jao .. I really wish keh you could give me back all of my charm phir chahy chali jana mujay moka do may kisi ko khush rakh sakun.. .

May janta hon keh nahi bholta tumhari baatain aur hahaha tum iss baat ka faida uthati ho keh tum meri jaan ho.. khabi ...khabi bhi ......     mujh say khafa mat hona...


tumharay bin..  I mean incomplete sa lagta hay .. may to complete hun .. aur zinda hon .. khush hun .. bs meray aas paass ki chezain badal si gain hain .. pholo may khushbu nahi rahi shayad.. na hi subha sawera k falak may woh baat . .. hassnay ki baat par hasta nahi hon... aur bila wajah hassta jata hon... I mean tumhay mujhy durr hoay kafi time guzar gaya hay.. aur .. mujhay rona bhi nahi ata ab yeh soch kar. . .  . khair.. :) may yeh kehna chah raha tha keh mehsus ab tak kiya hay agar kuch zindagi may .. woh tumhara .. matlab hamara pyar tha. jo hay abhi shayd nahi hay ab..

dolat k kho janay say itna farak nahi pharta hoga kisi ko jitna tumhari wajah say mujhay para .. bohot buri ho tum .. gandi ho bohot zaida.. naseeb may nahi thi to .. kyun aisa mehsus karaya keh tum hi sb kuch.. khair I am over you .. I wont complaint..


tum nay apni saari khawaishian puri karwa lain mujh say .. bohot stupid thi tum.. haha yaad hay hamesha kehti rehti thi keh shary tumhay meri koyi baat yaad nahi rehti .. :) aray pagli .. dekho mujay .. lagta hay kuch bhola hay tumhara.. hmmm

tumharay chehray k pechay sirf aur sirf assmaaan ka background suit karta hay ..I mean may ny nahi socha par awain i mean acha lagay ga .. sab ko acha lagta hoga.. tumhay shayd kuch zaida acha lagay..

routine kharab kar rahi ho meri tum .. sonay ka time hay hahaha .. agar kisi dost ko pata laga na keh may jag raha tha late.. bohot dant paray gi .. :) .. tumhay pata hay meray friends bhi mera kahyal rakhnay lagay hain... mujh say durr rehtay hain .. :) .. acha hay na .. durr rahay gain to may down nahi honga.. empty.


waisay kitna acha hoga na agar tumhara sochtay sochtay .. i mean tumharay sath raat say subha hojay .. tum yeh nahi kaho gi keh .. shary jab may baat karti hon tumhay nend anay lagti hay .. ab to nahi kaho gi na .. hahaha .. waisay.. sirf 2 bar soya tha tum say baat karty hoay .. i mean .. itna . har rozz na jagaya karo .. saza end kardo na .. :) .. Achawww .. na karo .. mujhay kuch nahi hota waisay bhi :D ..


sunn rahi ho na .. :) .. tumahra soch kar bohot hassi ati hay .. tum naaa .. :) .. kasar nahi chori tum nay mujhay khush rakhny ki ... bs dua hay keh tum .. khush raho .. gandi :) .. jao bhag jao ..
cheers:)
sweet dreams....

No comments:

Post a Comment